Bedste BOX madras
Fra : Reposity

Dato : 11-06-05 21:51

Hejsa,

Vi har lige købt en fed seng i ILVA. Nu skal vi have fundet 2 box madrasser
som ikke er for dyre men de må heller ikke være for dårlige. Jeg har altid
haft ondt i min ryg så det skal vel være en hård madras?

Er der noget i kan anbefale og måske et link til dem ?

Skal det være delux med mange fjedre eller ?

PÅ forhånd tak for hjælpen

Michael

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 12-06-05 09:28

On Sat, 11 Jun 2005 22:50:45 +0200, "Reposity" <m.hoelgaard@privat.dk>
wrote:

> [...]
>som ikke er for dyre men de må heller ikke være for dårlige. Jeg har altid
>haft ondt i min ryg så det skal vel være en hård madras?

Har selv problemet - og foretrækker en hård madras med en god tyk
topmadras i latex/skummgummi . Om det generelt er en fordel ved jeg
dog ikke.

Fra : Holst

Dato : 12-06-05 09:44

Reposity wrote:

> [...]
>
> Er der noget i kan anbefale og måske et link til dem ?
>
> Skal det være delux med mange fjedre eller ?

Prøv at læs Melanies indlæg i dk.forbruger - tænk det er næsten et år
gammelt, der er godt nok langt mellem de rigtig gode indlæg på usenet.

<http://groups-beta.google.com/group/dk.forbruger/browse_frm/thread/227400f66db2e7a7/f8c505930ffbe095?q=madras+topmadras+group:dk.forbruger&rnum=1&hl=en#f8c505930ffbe095>

Fra : Melanie

Dato : 12-06-05 13:46

"Holst" <newsjun05@shelter.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at læs Melanies indlæg i dk.forbruger - tænk det er næsten et år
> gammelt, der er godt nok langt mellem de rigtig gode indlæg på usenet.

> [...]

Hejsa

Smiler stort, tak.

Michael og andre, har i brug for mere hjælp til madrasvalg kan i bare skrive
her i gruppen eller til min mail

(Mitnavn)@dinven.dk

Mvh Melanie