Farcry hvad hdeer den sidste bane
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 11-06-05 16:38

Jadav!

Jeg er kommet til en bane hvor jeg skal sprænge et skib i luften så kommer
der en helikopter, ham kan jeg ikke klare.
Er det den sidste bane ???
hvis det ikke er sidste bane, hvad gjore I for at overleve denne bane ???

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : Benny

Dato : 11-06-05 17:44

[...]

Du er nået ca. halvejs.
Du skal skyde heli. ned inden skibet synker. der er ratetstyr i styrhuset.

Benny

Fra : Sune Salminen

Dato : 11-06-05 17:53

Benny wrote:
> [...]
> Er det den sidste bane ???
> hvis det ikke er sidste bane, hvad gjore I for at overleve denne bane

MUHAHAHAHAAA!

fryd.

Når jeg får mit 6800 GT skal jeg også spille Far Cry.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-06-05 18:00

Sune Salminen wrote:

> MUHAHAHAHAAA!
>
> fryd.
>
> Når jeg får mit 6800 GT skal jeg også spille Far Cry.
>
> -Sune

Hahahaha fryd! du har ikke spillet det endnu...

eller no'et..

Mikael

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-06-05 14:46

Mikael Schøler wrote:

> Hahahaha fryd! du har ikke spillet det endnu...
>
> eller no'et..
>

> Mikael

Arh, jeg gennemførte da demoen et par gange på mit Geforce2Ti.

Men det bliver fedt at spille det 'rigtigt'. Og se hvad det egentlig er
der lurer ude i junglens dunkle dyb.

-Sune

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 11-06-05 18:29

Jadav!
Det er ligesom gået op for mig at jeg skal skyde den helikopter ned (c;

Men, hvordan??

Hvor mange gange skal jeg ramme dem med raketstyr før den styrter ned ???

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 11-06-05 18:39

"Hans Nikolajsen" <hans1967PRUT@stofanet.dk> wrote in

> Hvor mange gange skal jeg ramme dem med raketstyr før den styrter ned

Indrømmet... den _er_ led! Men det kan sagtens lade sig gøre
når man prøver nogle gange... men der skal trænes lidt :D

Jeg løb ind og hentede raketstyret og løb så op bag ved styrehuset
hvor der er en mast. Her kan man hoppe frem og skyde - og så hoppe
tilbage og geme sig når de skyder. Det fortsætter man med til man
ikke har flere raketter. Rammer de alle er den ved at være færdig.
Rammer man ikke med dem alle må man også lige tømme sine magasiner
mod den. Man skal være hurtig til at hoppe tilbage og gemme sig
hele tiden!

Bagefter skal man sørge for at skynde sig væk fra skibet men det
finder du nok ud af :D

Der er kun en enkelt bane mere i samme sværhedsgrad som jeg følte
det. Det er stadig mit absolutte favorit 3d-shooter. Kan kun
anbefales til dem der ikke har prøvet det.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 11-06-05 21:54

Jadav!

Det gider jeg ikke spilde tid på, er der nogen der kender nogle snydekoder,
så jeg kan hoppe vidre til næste bane!

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : Benny

Dato : 12-06-05 02:04

Hvorfor spille FarCry, hvis man snyder?? der er ingen begrundelse. Hans.
Tag dig sammen og pløk den helikopter ned.

Benny

Fra : Leif Hansen

Dato : 12-06-05 10:12

Benny forestil dig at du læser en bog med 20 kapitler, når du så er kommet
til kapitel 10, skal du læse det 50 gange før du må læse resten.

/Leif

Fra : Peter T.

Dato : 12-06-05 13:26

Leif Hansen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Benny forestil dig at du læser en bog med 20 kapitler, når du så er
> kommet til kapitel 10, skal du læse det 50 gange før du må læse
> resten.

Den sammenligning er intet mindre end elendig.

--
Peter T.

Har I bemærket at Anders And ikke mere siger "UAKK!! UAKK!!" ?

Fra : Casper Bang

Dato : 12-06-05 14:09

> Den sammenligning er intet mindre end elendig.

Tjaa, jeg synes nu egentligt den er meget rammende...
Hvis man virkeligt sidder fast i en bane, er der ikke meget sjovt i bare at
smide spillet væk, fordi man ikke kan komme videre.
Hvis du sad og læste en bog, og simpelthen ikke kunne finde ud af hvad et
meget vigtigt ord betød, ville du så ikke overveje at slå op i en ordbog for
at kunne komme videre?

~Casper
som ikke bruger snydekoder i spil, men godt kan forstå det i dét her
tilfælde

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 12-06-05 20:34

"Casper Bang" <bang_casper@hotmail.com> wrote in

> Hvis du sad og læste en bog, og simpelthen ikke kunne finde ud af hvad
> et meget vigtigt ord betød, ville du så ikke overveje at slå op i en
> ordbog for at kunne komme videre?

hmm.. at slå ordet op er jo også netop det han gør ved at
spørge her ;) Når man så har fundet ud af det kan det være
man lige skal læse det en gang til med nye briller på og så
kommer det ellers væltende - så har man lært lidt.

Hvis det var en bog jeg læste og jeg ikke forstog et kapitel
tror jeg også hellere jeg ville lære at forstå det kapitel
før jeg læste videre. Det kunne jo være der kom endnu sværere
kapitler senere. Måske fik man oven i købet lyst til at læse
en endnu sværere bog bagefter - noget der ville være svært
hvis ikke man havde fattet det der svære kapitel.... damn
jeg tror denne analogi er kogt nok ud nu :D

De fleste spil bliver jo netop sværere og sværere for at man
samtidig skal blive dygtigere og dygtigere til at spille dem.

Grunden til at jeg i dag kan spille et nyt 3d-shooter igennem
uden at snyde - og uden at bruge en million timer på det er da
at jeg altid har spillet spillene uden snyd - så den naturlige
progression der ligger i dem følges.

/hilsner

Fra : Casper Bang

Dato : 12-06-05 20:45

> [...]
> hvis ikke man havde fattet det der svære kapitel.... damn
> jeg tror denne analogi er kogt nok ud nu :D

Hehe, jeg tror du vinder :)
Jeg tror vi alle sammen skal holde os til Anders And-blade fra nu af.

Fra : Leif Hansen

Dato : 13-06-05 13:35

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det var en bog jeg læste og jeg ikke forstog et kapitel
> tror jeg også hellere jeg ville lære at forstå det kapitel
> før jeg læste videre.

Ja, det ville jeg også, men så er det jo et spørgsmål om hvor mange gange
man vil læse det kapitel, for at forstå det.

> Det kunne jo være der kom endnu sværere
> kapitler senere. Måske fik man oven i købet lyst til at læse
> en endnu sværere bog bagefter - noget der ville være svært
> hvis ikke man havde fattet det der svære kapitel....

Jeg kan nu ikke se, at man lærer særlig meget, af at forsøge sig frem på 50
forskellige måder mod den helikopter.

>damn
> jeg tror denne analogi er kogt nok ud nu :D

nænænænæ

> De fleste spil bliver jo netop sværere og sværere for at man
> samtidig skal blive dygtigere og dygtigere til at spille dem.

Hvilket jo så må betyde at de næste levels, som er meget lettere, er lavet
for at man skal blive dårligere ?

> [...]
> uden at snyde - og uden at bruge en million timer på det er da
> at jeg altid har spillet spillene uden snyd - så den naturlige

Grunden til at jeg synes det er iorden at snyde i SP, er at det jo ikke er
alle der kan give sig 100 % hen til et spil. Jeg vil feks gerne bare kunne
ta et par timer en gang imellem, og så gider jeg sgu ikke kæmpe med den
samme chopper flere dage i træk. Jeg vil have historien serveret rimelig
flydende, og ikke med mange langsommelige gentagelser.

Well, måske er jeg bare rigtig træt af helikopter EOL bosser, de er
efterhånden ved at være standard i nutidens spil

/Leif

Fra : Frank Schou

Dato : 12-06-05 12:46

Hans Nikolajsen skrev:

> [...]
>
> Det gider jeg ikke spilde tid på, er der nogen der kender nogle
> snydekoder, så jeg kan hoppe vidre til næste bane!

Aktiver bomben, hop over rælingen og svøm ind til land, hvor
der er palmer og buskads. Gem dig i budskadset og skyd
helikopteren ned, men uden at anvende raketstyr.

Mvh. Frank

Fra : Benny

Dato : 13-06-05 01:28

Aktiver bomben, hop over rælingen og svøm ind til land, hvor
der er palmer og buskads. Gem dig i budskadset og skyd
helikopteren ned, men uden at anvende raketstyr.

Denne løsning har jeg ikke hørt om før. hvorfor skal jeg undlade at bruge
raketstyret?

Benny

Fra : Peter T.

Dato : 13-06-05 06:01

Benny leverede følgende historie fra de varme lande:

> Denne løsning har jeg ikke hørt om før. hvorfor skal jeg undlade at
> bruge raketstyret?

Hvis du bruger raketudstyret mens du gemmer dig i buskene, så¨bliver du
opdaget. Med alle andre våben forbliver du uopdaget.

--
Peter T.

Er du ny på usenet? Så gør os gamle garvede rotter en tjeneste og læs:

Fra : JH

Dato : 13-06-05 11:39

"Frank Schou" <frankschouUD@msn.INVALID.com> wrote in news:yfVqe.95$1V6.85
@news.get2net.dk:

> [...]
> der er palmer og buskads. Gem dig i budskadset og skyd
> helikopteren ned, men uden at anvende raketstyr.

Tøsedrengsløsningen.