Emergency 3 mission 19
Fra : Torben

Dato : 10-06-05 21:25

Hej
Er der nogen der har gennemført Emergency 3 mission 19? Det er den med
klimakatastrofen.

Den bliver ved med at sige at der stadig er civile personer i området,, men
jeg har hentet alle inkl. de 2 i huset bag basen, og de 3 inde hos hunden.
Har hentet alle der ligger fastklemt, og aner ikke hvad jeg skal gøre for at
gennemføre denne mission????

mvh

Torben

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 16-06-05 22:31

"Torben" <torbenFJERNDETTE@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hunden. Har hentet alle der ligger fastklemt, og aner ikke hvad jeg skal
> gøre for at gennemføre denne mission????

Du kan finde hjælp og tips og tricks til emergency 3 her:

http://tinyurl.com/84bfu

Bo Bach Jensen

"I saw Discovery channel the other night. Apparently a mockingbird steals
songs from other birds ... I didn't know they had Napster."
Jay Leno - The Tonight Show