ny hjemmeside
Fra : René Hendriksen

Dato : 10-06-05 15:39

Hej NG.

Vi har i en længere periode været uden en ordenlig hjemmeside. Vi har
nu fået bakset noget sammen som vi selv mener er brugbart. Er der en
eller anden der har tid til at kaste et blik på siden og komme med
positive / negative input.

http://www.amfora.dk/

mvh

Rene

Fra : Dolan

Dato : 10-06-05 18:32

René Hendriksen wrote:
> [...]
> nu fået bakset noget sammen som vi selv mener er brugbart. Er der en
> eller anden der har tid til at kaste et blik på siden og komme med

Hvor dælen er jeres dykkerklube henne?????? Hvad er adressen ??

Og så synes jeg at den meget langsom at loade - det vil sikkert holde
mange væk.

Fra : René Hendriksen

Dato : 12-06-05 18:50

Klubben ligger i København på Østersøgade. Vi forsøger at ændre på
hastigheden

Takker

Rene

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 13-06-05 08:37

Forkert svar !

Det rigtige svar havde været. "Kunne du ikke finde adressen. Det var ikke så
godt. Vi vil straks sætte det på forsiden."

Du har jo trods alt spurgt efter kritik, og det er vel meningen at den
kritik skulle gøre sitet bedre, eller er det bare et eksempel på skjult
reklame :)

/Marten

Fra : René Hendriksen

Dato : 13-06-05 12:32

Hej Martin.

Du har ganske ret at adressen burde være lige til at finde og
synlig. Jeg har forelagt bestyrelsen problemet, da det er et
gammelt levn at klubben ikke ville skilte med adressen - måske et
forsikringsmæssigt forbehold - who knows. Kritikken er taget
alvorligt. For eksemple er detaljerne nævnt af Thomas allerede
rettet eller i gang med tilrettelserne.

Tak for tilbagemeldingen

Rene

Fra : Thomas VJ

Dato : 11-06-05 00:34

"René Hendriksen" skrev i en meddelelse
> [...]
> nu fået bakset noget sammen som vi selv mener er brugbart. Er der en
> eller anden der har tid til at kaste et blik på siden og komme med

Ganske lækker side. Behagelig og rolig og uden alt for meget dikkedaren!

Jeres forside billeder er dog en kende store. 100+ kb er temmelig meget for
et billede og i kan sagtens komprimere dem uden at kvaliteten går synderlig
tabt!

Set i Mozilla og Firefox er der lidt problemer med fontene. De fleste af
siderne har samme font, men siderne under hovedkategorien uddannelse er lidt
forvirrede med hensyn til font. I Internet Explorer er der ikke noget
problem med fonten, som er ens sitet igennem.
Det ser ud til at der har sneget sig et </p><p> for meget ind lige før
brødteksten starter på de pågældende sider.

Derudover skal i lige kigge en smule på linjedelingen i afsnittet om
helbredsattest og udfylde meta taggene på _alle_ siderne.
Hvis i vil være rigtig nørdede kan i løbe siderne igennem en validator som
denne:
http://validator.w3.org/

--
Mvh,
Thomas VJ

Fra : René Hendriksen

Dato : 12-06-05 18:52

Hej Thomas.

Tak for den dybdegående kritik. Viser lige om noget af det kan
ændres.

Endnu engang tak

Rene

Fra : Peter

Dato : 11-06-05 07:36

> Er der en eller anden der har tid til at kaste et blik på siden og
> komme med positive / negative input.

Hej Rene,

Måske et farveskift i menuen...når man holder musen over linket, kan
man ikke længere se hvad det hedder.

Ellers flot side.

--
Peter