MS Windows
briani 27239
Kun 2 download med IE
Fra : Erik

Dato : 10-06-05 12:37

Hejsa

Er det muligt og downloade mere end 2 filer ad gangen, med IE i WP SP2? I så
hvordan?

På forhånd tak
Erik

Fra : DonE_8700

Dato : 10-06-05 12:46

Erik skrev:
> Hejsa
>
> Er det muligt og downloade mere end 2 filer ad gangen, med IE i WP SP2? I så
> [...]
Kan det her bruges?
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q183110

--
Venligst
DonE

Fra : Erik

Dato : 10-06-05 12:51

> Kan det her bruges?
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q183110

Det kan det sikkeret, men mit engelsk er ikke godt nok til, at forstå .....

/Erik

Fra : Ole C

Dato : 10-06-05 14:18

Her på dansk: http://www.supportweb.dk/support/vis_tip.asp?id=384

--
vh
Ole C

Fra : Heine Svendsen

Dato : 10-06-05 13:34

DonE_8700 wrote:

> Kan det her bruges?
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q183110

Jeg har brugt metoden, og det fungerer fint, men du kunne også bare
skifte til Mozilla Firefox. Jeg synes ikke, at jeg har oplevet den
slags begrænsninger i den.
I øvrigt er det efterhånden sådan, at Firefox klarer mange
problematiske internetsider bedre end Explorer, synes jeg.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-06-05 21:51

Den 10-06-05 14.34 skrev Heine Svendsen følgende:

> Jeg har brugt metoden, og det fungerer fint, men du kunne også bare
> skifte til Mozilla Firefox. Jeg synes ikke, at jeg har oplevet den slags
> begrænsninger i den.

Der er samme begrænsning i Firefox. Hvis jeg ikke tager meget fejl
skyldes begrænsningen en standard (http 1.1). Det er dog også nemt at
ændre antallet af samtidige downloads i Firefox, se afsnittet "Flere
samtidige forbindelser":
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-avancerede.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de bruges, og læs

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-06-05 12:50

<http://support.microsoft.com/?kbid=282402>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-06-05 14:22

Erik wrote:
> Er det muligt og downloade mere end 2 filer ad gangen, med IE i WP
> SP2? I så hvordan?

Hent og kør denne fil:
http://mikael-noerrelund.dk/download_vinduer.rar
- Så kan du downloade op til 100 filer samtidig.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Erik

Dato : 10-06-05 15:45

> Hent og kør denne fil:
> http://mikael-noerrelund.dk/download_vinduer.rar
> - Så kan du downloade op til 100 filer samtidig.

> [...]

Se det var til og finde ud af....

Takker og bukker

Erik

Fra : Edmund

Dato : 10-06-05 15:53

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Se det var til og finde ud af....

De 100 er altså i Hexadecimal=
256 i Decimal

Nogen der har prøvet med så mange downloads?

--
Mvh Edmund

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-06-05 15:55

Edmund wrote:
> De 100 er altså i Hexadecimal=
> 256 i Decimal

Det tænkte jeg godt efter at have læst det link Ole C skrev.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund