WebPack labels hvor?
Fra : EUK

Dato : 08-06-05 23:16

Hej NG

Hvis der sidder en etiketfabrikant her, så tror jeg der er et marked......

For - Hvor hulen finder jeg nogle etiketter jeg kan putte i min
laserprinter, for udskrivning af fragtlabels til Post Danmarks Webpack
system. ?

Jeg søger en selvklæbende label (enkeltark ) på 105 x 170mm.

Der må da være andre end mig der kender til dette problem !!!

Mvh.

Esben

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 09-06-05 23:31

EUK wrote:
> [...]
>
> Jeg søger en selvklæbende label (enkeltark ) på 105 x 170mm.
>
> Der må da være andre end mig der kender til dette problem !!!

Er det mon ikke 105x70mm du søger? I så fald kan jeg sagnes skaffe dem
til dig - dog kun i større antal. Dog kun i større kvantiter.

Kontakt mig evt. på jhn_INGEN_SPAM_@print2people.com

mvh
Joahn

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 09-06-05 23:38

Johan Holst Nielsen wrote:

> Er det mon ikke 105x70mm du søger? I så fald kan jeg sagnes skaffe dem
> til dig - dog kun i større antal. Dog kun i større kvantiter.

Sorry - er selvfølgelig 170x105 :(

mvh
johan

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 09-06-05 23:41

Johan Holst Nielsen wrote:

> Er det mon ikke 105x70mm du søger? I så fald kan jeg sagnes skaffe dem
> til dig - dog kun i større antal. Dog kun i større kvantiter.

Det tætteste jeg umiddeltbart kan komme på det ønskede mål er
210x148,5mm. Disse vil så være en del for store - men hvis de kan bruges
er du velkommen til at kontakte mig.

mvh
Johan

Fra : Allan Soerensen

Dato : 10-06-05 15:44

"EUK" <e-v@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg søger en selvklæbende label (enkeltark ) på 105 x 170mm.
>
> Der må da være andre end mig der kender til dette problem !!!

Er du sikker på at de mål er rigtige? I følge Postdanmarks hjemmeside skal
du bruge A5-labels, de har målet 210x148mm.

<SNIP>
Du kan printe på neutrale A5-labels eller A4-papir. Blanketter til
Erhvervspakker og Privatpakker udskrives på neutrale selvklæbende A5-labels
</SNIP>

Averys 3655 er A5 labels til laserprinter og kan skaffes i din lokale
kontorforsyning, hvis de ikke har dem på lager.