MS Windows
briani 27239
Slettetast
Fra : Bo Nielsen

Dato : 08-06-05 17:32

Er der nogen som kan forklare mig hvorfor min slettetast pludselig er
begyndt at slette et bogstav ad gangen, hvor det førhen gik meget hurtigere
at slette en tekst
Jeg kører win.xp.home på en bærbar pc.
På forhånd tak

mvh Bo

Fra : Hans Houmøller

Dato : 08-06-05 22:14

Virus?
Hans

Fra : Bo Nielsen

Dato : 08-06-05 22:56

"Hans Houmøller" <hanshoumoller@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Virus?
> Hans

Jeg ved ikke hvordan en virus opfører sig, men mon ikke der også ville være
andre ting ivejen .

Bo

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-06-05 23:52

Den 08-06-05 18.31 skrev Bo Nielsen følgende:
> Er der nogen som kan forklare mig hvorfor min slettetast pludselig er
> begyndt at slette et bogstav ad gangen, hvor det førhen gik meget hurtigere
> at slette en tekst

Hvis det er hastigheden, hvormed der slettes et tegn ad gangen, du har
problemer med, så prøv at gå ind i kontrolpanelet, og find
indstillingerne til dit tastatur. Der kan du ændre gentagelseshastigheden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på nettrafikken med det gratis program Down2Home.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 09-06-05 01:52

Fra : Bo Nielsen

Dato : 09-06-05 01:57

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Få styr på nettrafikken med det gratis program Down2Home.

Tusind tak for hjælpen. (det hjalp)

Så undrer jeg mig bare over hvorfor den helt af sig selv begyndte at slette
langsomt.

mvh Bo