Teledanmark oprettelses gebyr
Fra : AKB

Dato : 02-06-01 02:03

Vi bor på landet og jeg kan se på tdc's hjemmeside at der først kommer ADSL
herude til september, der står at man kan bestille 3 måneder før.
Men jeg ser i deres annoncer at tilbuddet hvor man slipper for
oprettelsesgebyr på 495kr slutter til juli - hvis man bestiller inden
tilbuddet ophører slipper man så for gebyret?

Ps.
Den router man kan få med, kan man selv konfigurere den og understøtter den
NAT?
Koster det det samme om man bestiller med switch, router eller usb?

Anders

Fra : Brian Bjerg

Dato : 01-06-01 18:16

Hvis det er bredbånd følger der ikke en router med.
Ellers vil jeg mene at hvis du laver din ordre inden den udløbsdatoen, må
det være til gammel pris.
Husk at stille dit Pc ur. Det går for hurtigt.

VH
Brian

AKB <redakula@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9f8ebd$rmg$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : Fætter Højben

Dato : 04-06-01 12:55

"Brian Bjerg" <Brian.Bjerg@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvis det er bredbånd følger der ikke en router med.

Det kan der da godt gøre.

Fra : Dennis T.

Dato : 01-06-01 20:26

AKB wrote on Saturday 02 June 2001 03:02 in
<9f8ebd$rmg$1@news.net.uni-c.dk>:

> [...]
> oprettelsesgebyr på 495kr slutter til juli - hvis man bestiller inden
> tilbuddet ophører slipper man så for gebyret?

Bredbånd... Helt gratis er det ikke... man skal betale for forsendelse
af udstyr og alt muligt skidt...

/Dennis

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-06-01 20:30

"Dennis T." <viol8r@technologist.com> skrev i en meddelelse
> man skal betale for forsendelse
> af udstyr og alt muligt skidt...

Medmindre man henter de i Telebutikken

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Dennis T.

Dato : 01-06-01 20:42

Martin Højriis Kristensen wrote on Friday 01 June 2001 21:29 in
<9f8qcj$c2b$1@news.inet.tele.dk>:
> Medmindre man henter de i Telebutikken

Aha... burde de så ikke oplyse det og den mulighed når man bestiller...
hmm... så må jeg lige skrive til dem og sige jeg henter skidtet selv...

/Dennis

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 03-06-01 22:05

On Fri, 1 Jun 2001 18:02:33 -0700, "AKB" <redakula@yahoo.com> wrote:

> [...]
>oprettelsesgebyr på 495kr slutter til juli - hvis man bestiller inden
>tilbuddet ophører slipper man så for gebyret?

Jeg slap i hvert fald for gebyret på NE, fordi jeg havde bestilt før
1. april, mens der var tilbud på det. Jeg får ADSL den 22. juni.
--
Lars Jørgen Helbo <helbo@bigfoot.com>
http://mrohs-helbo.homepage.dk