findes der cykel dele på nettet ??
Fra : klaus nielsen

Dato : 10-01-01 16:26

hej
findes der nogen knallert og cykel dele forhandlere på nettet i dk
noget ala www.thansen.dk bare med flere ( bredere udvalg ) i cykel dele til
lave priser
det er fordi jeg går og laver lidt cykler og knallerter i min fritid, men
jeg synes at det er lidt træls at skulle op til den lokale cykel pusher for
samtidig at betale lidt rigeligt for varen. så er der jo ikke rigtigt noget
til overs til mig

hilsen klaus vfr@city.dk.

Fra : Søren Trillingsgaard

Dato : 21-01-01 17:51

hej

I nyhedsgruppen dk.sport.cykling er der en tråd der 'cykeltilbud i tyskland'
der er en masse links

Mvh Søren