MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Skrivebord
Fra : Jesper S Jensen

Dato : 05-06-05 18:44

Hej
Jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig På mit skrivebord er mine
ikoner samt tekst meget skarp samt bogstaverne er lidt sløret Hvordan kan
jeg få det tilbage Jeg køre 32 bit samt en Skærmopløsning på 1228 gange 1024
pixel har prøvet at sætte den ned men det hjalp ikke Er det en forkert
Skærmdriwer jeg bruger.Jeg har den nye Nvida skærmdriwer Jeg installerede
Windows Wascher derefter kom problemet. Håber at der er nogen der kan
hjælpe, og hvor jeg går ind og få det rettet

Hilsen Jesper

Fra : silent

Dato : 05-06-05 22:13

afinst win wathser

Fra : dhek

Dato : 06-06-05 11:48

> [...]
> installerede Windows Wascher derefter kom problemet. Håber at der er nogen
> der kan hjælpe, og hvor jeg går ind og få det rettet

Opdater Windows Washer til den nyeste version, hvor problemet er rettet.

Alternativt kan du hver gang du har kørt programmet gå ind i
skærminstillingerne under fanebladet Udseende vælg knappen Effekter og
derefter vælg Standard i stedet for ClearType under indstillinger til
udjævning af kanter på skærmskrifttyper - der er dog grænser for hvor længe
man gider det, så metode 1 er vel at foretrække!!!