MS Windows
briani 27239
Mappernes navne er væk - hjælp
Fra : Fiskehat

Dato : 02-06-05 14:44

Hej.

Har et problem !

Jeg har for nylig sat ny HD i min pc.

Jeg har flyttet filer fra det ene drev til det andet - så lang så godt.

Jeg kan ikke se titler på mine mapper mere ?

Kan nogle hjælpe ?

På forhånd tak

Mapperne er der stadigvæk, men jeg kalder mapperne noget - f.eks. mine
billeder - kunne hedde bryllup - det kan jeg ikke se mere - medmindre jeg
føre musen henover.

Fra : Johnn Nekman

Dato : 04-06-05 08:03

"Fiskehat" <fiskehat@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mapperne er der stadigvæk, men jeg kalder mapperne noget - f.eks. mine
> billeder - kunne hedde bryllup - det kan jeg ikke se mere - medmindre jeg

Det er nu 5. gang du stiller et enslydene spørgsmål, men da det ikke rigtigt
er lykkedes vil jeg komme med mit bud:

1. Prøv at sætte visningen til Detaljer, i stedet for store ikoner. Kan du
der se navnene?
2. Andre har foreslået at problemet skyldes farvevalg: Test ved at gå ind i
egenskaber for skærm, og vælg et andet farveskema.
3. Få en du kender der har forstand på Windows XP til at kigge på din
computer, så det kan ses 'live' ... Jeg har aldrig selv oplevet dette, så
derfor er det svært at spå om hvad der er sket.

--
Mvh Johnn