Guildwars - connecting problemmer
Fra : Jacob

Dato : 02-06-05 18:52

Hej Gruppe.

Jeg spiller en del guildwars online, men oplever at jeg tit bliver
disconnected (error 7) ..

jeg har en oldnordisk router (siemens - speedstream 2601) .. Har været
inde og lave en port forward på port: 6112, som guildwar anbefaler..

Jeg har alle programmer lukket ned når jeg spiller, og fået oplyst af TDC at
min forbindelse (2mbit / 256) skulle fungere optimalt.

Nogen der har nogen ideer? :/

/ Jacob

Fra : Anders Lund

Dato : 05-06-05 13:04

Jacob wrote:
> Jeg spiller en del guildwars online, men oplever at jeg tit bliver
> disconnected (error 7) ..

Hvor ofte er tit?

> jeg har en oldnordisk router (siemens - speedstream 2601) .. Har været
> inde og lave en port forward på port: 6112, som guildwar anbefaler..

Jeg vil mene at hvis du overhovedet kan spille lidt, er det ikke det som
er skyld i at du bliver smidt af.

> Jeg har alle programmer lukket ned når jeg spiller, og fået oplyst af TDC at
> min forbindelse (2mbit / 256) skulle fungere optimalt.
>
> Nogen der har nogen ideer? :/

Jeg kender en som havde fast IP adresse - det var dog hos Tele2. Han
blev i Counter Strike smidt af efter op til 2 timers spil. Her viste det
sig at routeren hver 2. time fornyede sin IP adresse. Da dette blev
slået fra og han valgte sin faste IP adresse, havde han ikke problemet mere.

Måske det samme gør sig gældende her.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!