flere tabel-baggrunde?
Fra : Tommy

Dato : 31-05-05 09:08

Hej,
jeg har i mit .css sat tabel-layout:

table {
   border-width: 5px;
   border-style: outset ;
   border-color: #3399ff;
   background: black;
   font-size: 10px;
   color: white;
   font-family: verdana, arial, sans-serif;
   font-style: italic;
   }
td {
   border-width: 2px;
   border-style: outset ;
   border-color: #3399ff;
   background: black;
   text-align: center;
   vertical-align: middle
   }

Kan jeg have en tabel med et andet layout i samme dokument?

Eller kan jeg ignorere layouted i en anden tabel?

--
Mvh. Tommy
Direkte mailadresse virker ikke.

Fra : Foged.net

Dato : 31-05-05 09:12

Tommy wrote:

> Kan jeg have en tabel med et andet layout i samme dokument?
>
> Eller kan jeg ignorere layouted i en anden tabel?

Ja sagtens

Du skal kun bruge TABLE til at formattere alle de egenskaber der er ens
for ALLE dine tabeller, fx border mm.

Hvis du skal have flere laver du bare en ny klasse og kalder den
table.layout2 eller lignende, og giver din tabel class="layout2"

....det samme gør sig gældende for alle andre elementer ligeså.

Tror nok det var det du var ude efter, ellers må du spørge igen

Foged.net

--
http://foged.net

Design is an attitude!

http://netmedia.dk

If you write to me directly, remove [REMOVE] in my e-mail address.

Fra : Tommy

Dato : 01-06-05 00:17

On Tue, 31 May 2005 10:12:19 +0200, "Foged.net"
<"foged.net[REMOVE]"@gmail.com> wrote:

>Tror nok det var det du var ude efter, ellers må du spørge igen

Perfect - men der skal nok komme mere