Erhvervs forsikring??
Fra : Anders Thomsen

Dato : 06-01-01 17:52

Kære NG!
Mit firma er ved at finde ud af noget mht. forsikring af vores
videoredigering. Den skal omfatte kamera, hardware og så videre...!!!
Men hvor finder man det rigtige/billige selskab - som man samtidig kan stole
på?
Forsikringen skal også gælde uden for de fire vægge, altså i marken/bilen,
sådan at bliver det stjålet, tabt osv. så dækker forsikringen.
Jeg har haft kontakt med Europæiske Forsikring som efter sigende skulle være
de eneste der ville tage sig af et sådan projekt...!!! Men en årlig pris på
omkring 8.000 kr, synes vi dog også var FOR meget.
Nogen der har et godt råd?

Hej fra
Anders Skotlander Thomsen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 06-01-01 19:05

Anders Thomsen wrote:

> Jeg har haft kontakt med Europæiske Forsikring som efter sigende skulle være
> de eneste der ville tage sig af et sådan projekt...!!! Men en årlig pris på
> omkring 8.000 kr, synes vi dog også var FOR meget.

Svært at vurdere uden at kende værdien af det forsikrede. Men snakker
vi proffesionelt video-udstyr og dækning for tyveri alle steder og
hændelige uheld, tror jeg ikke det lyder helt tosset.
Du kan selvfølgelig altid prøve et par af de store selskaber.

M.v.h.

Jonathan

--
Mange news-servere sletter indlæg, der starter med "Sv:" og indlæg sendt
i HTML-format. Ret "Sv:" til "Re:" og send som ren tekst.

Fra : Erik G Christensen

Dato : 06-01-01 19:42

Anders Thomsen wrote:

> Nogen der har et godt råd?

Du kan vælge to muligheder :
1. Få besøg af to af de store og fortæl dem, hvad tilbuddet lyder
på. (så får du ca 5 -15% rabat tilbud, men erstatninger vil usikker)
2. lav et udbud gennem en mægler, de findes i tlf bogen

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Jesper Brock

Dato : 09-01-01 11:39

Hej Anders

Vi hos Flashlight-Gruppen Danmark bruger Codan forsikring. Ligesom du selv
kom vi også først i kontakt med "Europæiske", men det er jo næsten umuligt
at betale sig fra... som du også selv er inden på.

Hos Codan har vi fået en erhvervs-"kaskoforsikring". Udgangspunktet er, at
ødelagt/stjålet udstyr erstattes med nyværdien... det er en væsentlig
forskel fra en privatforsikring

Præmien? Cirka det halve af det beløb, du nævner...

Jesper Brock
Adm. leder, Flashlight-Gruppen