/ Forside / Interesser / Fritid / Knallert / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Knallert
#NavnPoint
pallebhan.. 109279
Jon 13755
NoShyGuy 12369
Sunowich 7245
rpje 6490
scootergr.. 5859
masteraug.. 4691
Japse 3488
3773 3416
10  dova 3104
Fs1 prob.
Fra : atagu@gmx.net


Dato : 05-06-05 18:51

Hey ng..

Min fs1 kører bedere når den er kold, + kan hvis den lige er blevet
varm, kører hurtigere end når den er varm.

Kan det evt. være dysen som er for lille?
Der sidder en std. 110* i, og ellers er fs1'ern, fuldt lovlig..

+

Ellers tænkte jeg evt. på tændrøret, der sidder der et Champion
L-90 rør i.

Nogen der måske har en liste til sammenligning, af champion tændrør,
også over til NGK?

Hilsen Ulf


 
 
GK (05-06-2005)
Kommentar
Fra : GK


Dato : 05-06-05 19:44


<atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:1117993845.551495.215000@g49g2000cwa.googlegroups.com...
Hey ng..

Min fs1 kører bedere når den er kold, + kan hvis den lige er blevet
varm, kører hurtigere end når den er varm.

Kan det evt. være dysen som er for lille?
Der sidder en std. 110* i, og ellers er fs1'ern, fuldt lovlig..

+

Ellers tænkte jeg evt. på tændrøret, der sidder der et Champion
L-90 rør i.

Nogen der måske har en liste til sammenligning, af champion tændrør,
også over til NGK?

Hilsen Ulf

hej det kan have noget at gøre med blandingsforholdet benzin/luft da det
også er med til at køle motoren så den faktisk bliver for varm i forhold til
den optimale motortemperatur så den ikke yder optimalt...
Det kan jo også være at den er slidt i cylinder og stempel og stempelringe
/lejer/krumtap det kan også være en årsag til at den ikke vil yde det den
skal når den så er blevet gennem-varm

Mvh GK



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste