|
| Fs1 prob. Fra : atagu@gmx.net |
Dato : 05-06-05 18:51 |
|
Hey ng..
Min fs1 kører bedere når den er kold, + kan hvis den lige er blevet
varm, kører hurtigere end når den er varm.
Kan det evt. være dysen som er for lille?
Der sidder en std. 110* i, og ellers er fs1'ern, fuldt lovlig..
+
Ellers tænkte jeg evt. på tændrøret, der sidder der et Champion
L-90 rør i.
Nogen der måske har en liste til sammenligning, af champion tændrør,
også over til NGK?
Hilsen Ulf
| |
GK (05-06-2005)
| Kommentar Fra : GK |
Dato : 05-06-05 19:44 |
|
<atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:1117993845.551495.215000@g49g2000cwa.googlegroups.com...
Hey ng..
Min fs1 kører bedere når den er kold, + kan hvis den lige er blevet
varm, kører hurtigere end når den er varm.
Kan det evt. være dysen som er for lille?
Der sidder en std. 110* i, og ellers er fs1'ern, fuldt lovlig..
+
Ellers tænkte jeg evt. på tændrøret, der sidder der et Champion
L-90 rør i.
Nogen der måske har en liste til sammenligning, af champion tændrør,
også over til NGK?
Hilsen Ulf
hej det kan have noget at gøre med blandingsforholdet benzin/luft da det
også er med til at køle motoren så den faktisk bliver for varm i forhold til
den optimale motortemperatur så den ikke yder optimalt...
Det kan jo også være at den er slidt i cylinder og stempel og stempelringe
/lejer/krumtap det kan også være en årsag til at den ikke vil yde det den
skal når den så er blevet gennem-varm
Mvh GK
| |
|
|