Break Thru
Fra : Helene Juul Kristens~

Dato : 05-06-05 17:17

Hej

Jeg mangler et spil, som hedder Break Thru.

Det gælder om, at fjerne murstenen, for at komme videre til næste bane.

Jeg mener, at skaberen af dette spil, er den samme som har skabt Tetris.

Er der nogen som ved, om man stadigvæk kan købe dette spil ?

På forhånd tak

Helene Juul Kristensen

Fra : Helene Juul Kristens~

Dato : 05-06-05 17:20

hej igen

Jeg glemte at nævne, at spillet skal være til Pc

Hilsen

Helene Juul Kristensen

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-06-05 20:26

Helene Juul Kristensen wrote:
> [...]
> bane.
>
> Jeg mener, at skaberen af dette spil, er den samme som har skabt

Ja, du kan downloade det her (prøv en søgemaskine næste gang)
http://www.the-underdogs.org/game.php?id=148

Der står godt nok at det er Alexei Pajitnov der har lavet det, men det
er vist ikke rigtigt.
http://members.chello.at/theodor.lauppert/games/breakthru.htm

-Sune

--