Hvordan monteres en stålvask i en massiv t~
Fra : OleJ

Dato : 04-06-05 21:19

Jeg har slebet min massive egetræs bordplade i køkkenet i bund, og givet
den
en ny gang olie. Men hvad skal jeg bruge for at montere vasken? Her tænker
jeg på limen eller fugemassen, ikke beslagene som spænder den fast! Er der
noget med at olien opløser silicone?

Mvh OleJ

--
Indsæt mit fornavn i starten af min mailadr.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : mcloud

Dato : 04-06-05 23:19

Hej olej
Du skal bruge sanitets-kit ,det kan du få i byggemarkedet.
mvh mcloud blikkenslager