CS:Source - hjælp..
Fra : TexasFlood

Dato : 04-06-05 12:24

Jeg kan ikke få konsollet frem når jeg hoster et game.
Jeg har afkrydset "enable developers console" under "avanceret" i "keyboard
commands" i "option".
Men når jeg trykker på "tilde-tasten" sker der ingenting - tilde-tasten er
da den lige til venstre for tasten "1" ik ?

Håber der sidder een med svaret.

PFT

TF

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-05 12:33

"TexasFlood" <stevie@--- nospam ---mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men når jeg trykker på "tilde-tasten" sker der ingenting - tilde-tasten er
> da den lige til venstre for tasten "1" ik ?

den genvej du starter spillet med skal have tilføjet et -console i enden.

Du højreklikker på dit Counterstrike-ikon og vælger egenskaber

altså se nogenlunde sådan ud:
C:\Programmer\Valve\Steam\Steam.exe -applaunch 240 -console

Kommer selvfølgelig an på hvor på harddisken du har installeret spillet.

Fra : TexasFlood

Dato : 04-06-05 12:58

Takker mange gange.

TF