søge fra adresselinien???
Fra : Tina Asmussen

Dato : 03-06-05 23:52

jeg kan ikke længere søge direkte fra adresselinien i explorer...hvad gør
jeg?

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 04-06-05 10:35

Tina Asmussen skrev:

> jeg kan ikke længere søge direkte fra adresselinien i explorer...hvad gør
> jeg?

Skal det forstås sådan, at du slet ikke kan se adresselinien? Eller
hvad mener du helt konkret?

Du kan få adresselinien frem ved at gå op i: Vis -> Værktøjslinier
og klikke på Adresse. Hjalp det?

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 04-06-05 18:45

Tina Asmussen skrev:

> jeg kan ikke længere søge direkte fra adresselinien i explorer...hvad
> gør jeg?

Det er meget lidt information du giver os! Hvad har du gjort inden?
normalt er der ikke nogen søgefunktion i Internet Explorer. Så enten
har du en toolbar installeret som ikke viser sig mere, eller også har
du haft noget andet installeret. (jeg er godt klar over at MSN-search
er standard hvis der er noget den ikke kan finde ud af! men det er
altså ikke en indbygget funktion.)

Claus

Fra : Tina Asmussen

Dato : 04-06-05 19:39

normalt kan man i explorer søge direkte fra adresselinien, f.eks. hvis man
ikke er sikker på den nøjagtige adresse til en side, ekslorer vil så give et
søgeresultat, normalvis med msn som generator.
men man kan også bare bruge linien som enhver anden søgemaskine, denne
funktion virker ikke længere!!
hvis jeg prøver skriver den godt nok "søg efter" men når jeg så trykker
enter siger explorer "der opstod en ugyldig syntaksfejl"

Fra : GiWeo

Dato : 06-06-05 17:37

Hejsa

> [...]
>hvis jeg prøver skriver den godt nok "søg efter" men når jeg så trykker
>enter siger explorer "der opstod en ugyldig syntaksfejl"

Installer www.danbrowser.dk - så kan du søge fra Google i
adresselinien og meget mere...

--

Lars Engelhardt