MS Office XP/2003 Professional
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 03-06-05 16:27

Hej med jer.

Er det rigtigt at man kan installere opgraderingsversionen af MS Office Pro
uden at installere den tidligere fulde version og at man kun skal indsætte
tidligere version-cd når opgraderingsversionens installationsguide beder om
det for at kontrollere om man er berettiget til opgraderingen?`

Jeg kan se at 2003-versionen ikke har frontpage men har publisher og ved
bare ikke med xp-versionen om den har både frontpage og xp?

Er der forskel i softwaren på fuld version og oem version?

Jeg vil være meget glad for at få besvaret disse tvivlsspørgsmål så jeg kan
komme videre med at købe 2003-versionen.

Jeg har fuld version af office xp pro liggende og synes bedst at købe
opgraderingsversionen frem for oem-versionen.

Jeg har ikke office xp pro fuld version installeret for tiden og har
besluttet mig for at købe 2003-versionen plus frontpage 2003 men jeg gider
ikke at installere xp-versionen.

Så ved I bare det

Vh. Bart