FF: Give midlertidig tilladelse til instal~
Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 03-06-05 15:23

Hej.

En feature jeg savner i FF er muligheden for at give et websted lov til
at installere software (extensions) fra gang til gang.

Som det er nu, er det enten-eller. Enten har webstedet ikke lov til at
installere, eller også har det altid lov.

Man kan selvfølgelig give lov og bagefter fjerne webstedet fra listen
igen, men det er besværligt.

Findes der en extension der kan klare det, eller er det en
kerne-feature, man ikke kan pille ved?

Mvh.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-06-05 19:54

Den 03-06-05 16.23 skrev Mikkel Z. Herold følgende:

> Man kan selvfølgelig give lov og bagefter fjerne webstedet fra listen
> igen, men det er besværligt.

Alternativt kan du højreklikke og gemme udvidelsen på din computer og
derfra installere den. Så skal du ikke ændre tilladelser den ene eller
anden vej.

> Findes der en extension der kan klare det

Jeg har ikke hørt om sådan en.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Din ven i nøden, lær at bruge Joblisten i Windows XP.