MS Windows
briani 27239
Deling af LaCie DVD brænder
Fra : Dan Knudsen [2000]

Dato : 31-05-05 19:27

Hej

Er det muligt med XP sp2 at dele en LaCie DVD brænder tilsluttet via USB2
mellem to pcere som er tilsluttet samme hjemme netværk?

Hvis ja hvor finder jeg en god "how to" ?

Hvis nej, findes der programmer der kan gøre det eller skal jeg have en
netværksusbdims...?

Dan

Fra : Brian Hansen

Dato : 31-05-05 23:57

"Dan Knudsen [2000]" <news@apart.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis ja hvor finder jeg en god "how to" ?
>
> Hvis nej, findes der programmer der kan gøre det eller skal jeg have en

Ja, der findes software der kan dele en brænder over netværk. Ved ikke om
det også duer på en USB-brænder. Men der er demo-version af programmerne.

StarPort og StarWind - http://www.rocketdivision.com
NeroNet - http://www.nero.com

Programmerne koster bare typisk mere end at købe en brænder mere.

Brian