Børnepasning
Fra : KC

Dato : 31-05-05 16:53

Hej Ng

Har hørt "ude i byen" at an gennen kommunen kan få hjælp (tilskud) til
børnepasning hvis man har skæve arbejdstider.

Er der nogen der kender til dette?

mvh

KC

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 01-06-05 10:23

Hej.

En kollega fortalte mig faktisk lige den anden dag, at hun får 70% af
udgifterne til barnepige dækket, fordi hun selv passer sine børn. Hendes
mand kan ikke nå at komme hjem, inden hun skal afsted på arbejde. Hun bor i
Thisted, eller der omkring.

Mvh. Rikke.

Fra : karsten & Pia

Dato : 01-06-05 11:29

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:X3fne.37$LJ1.30@news.get2net.dk...

Fra : KC

Dato : 08-06-05 11:09

"karsten & Pia" <xx@£.de> skrev i en meddelelse

> [...]
> passer
> børnene. Men prøv at henvend dig til din kommune, de kan bestemt hjælpe

Bare lige for at afslutte så fandtes der ikke en ordning for folk med skæve
arbejdstider.

Tilskud til privat pasning gælder kun hvis barnet er under 3 år....

Med venlig hilsen

KC

Fra : Cat

Dato : 01-06-05 15:23

Brian, Rikke & Kristian skrev:
> [...]
> mand kan ikke nå at komme hjem, inden hun skal afsted på arbejde. Hun bor i

Vi havde 'ung pige i huset' under den ordning. Vi fik 70% - dog max 5000
kr om måneden. Det skal også dække feriepenge og arbejdsgiverforsikring.

Det kostede os lidt mere end vuggestue, men vi slap for at hive en træt
unge ud af sengen og hen i vuggestuen. Det var simpelthen guld.

Tine