Spm. vedr MS Word 2000
Fra : Bettina&Fillip

Dato : 29-05-05 23:05

Hej NG

Min kone har skrevet en stor eksamens opgave.
Heri står "berigede fødevarer" mange gange.

Er det muligt efterfølgende at få disse ord ændret til b.f.?

Opgaven er skrevet og det kunne været dejligt, v.j.a. en simpel kommando at
få rettet alle disse ord til b.f.

Er der et lyst hoved der kan hjælpe med dette og kan det overhovedet lade
sig gøre?

Mvh

Fillip

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-05-05 23:45

"Bettina&Fillip" <bettina.fillipnospam@kkgaard.telelet.dk> skrev i en
meddelelse news:429a3c9b$0$700$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> at få rettet alle disse ord til b.f.
>
> Er der et lyst hoved der kan hjælpe med dette og kan det overhovedet lade

Jep, Rediger - Erstat.
Så kan du nok selv gætte, hvad du skal skrive i de 2 linjer.

Kurt

Fra : Bettina&Fillip \(230~

Dato : 30-05-05 00:05

Super, tak for hurtigt svar.

Det var netop det jeg/vi søgte.

Mvh

Fillip

Fra : Klaus

Dato : 29-05-05 23:30

> [...]
> kommando at få rettet alle disse ord til b.f.
>
> Er der et lyst hoved der kan hjælpe med dette og kan det overhovedet

Rediger - erstat - skriv "berigede fødevarer" i øverste linie og "b. f."
i nederste - tryk på erstat alle.

Gem en kopi af opgaven inden i prøver - bare for en sikkerheds skyld

Klaus H
Klaus H

Fra : Lars Klintholm

Dato : 21-08-05 21:50

Den 30 maj 2005 skrev Bettina&Fillip i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
>
> Opgaven er skrevet og det kunne været dejligt, v.j.a. en simpel
> kommando at få rettet alle disse ord til b.f.

Rediger, Erstat (Ctrl + H)
Søg efter: berigede fødevarer
Erstat med: b.f.
Erstat alle