Yoga for alle - Stig/fridykning
Fra : Stig Severinsen

Dato : 29-05-05 19:35

Hej alle sammen

Hermed en lille "spam" mail omkring nogle yogakurser jeg afholder i
begyndelsen af juni - det har IKKE været let at danse med hverken
Udlændingestyrelsen eller ambassaden i Delhi, men nu er vi vist kommet i hus!

Hvis I tror nogle i jeres omgangskreds kunne have interesse for sådanne
arrangementer, så giv dem et praj

Mere info kan læses på http://www.planetfreedive.dk/

Vel mødt ;)

Mvh
Stig Åvall Severinsen
www.planetfreedive.dk

Fra : Thomas VJ

Dato : 30-05-05 00:31

"Stig Severinsen" <stig@planetfreedive.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen
>
> Hermed en lille "spam" mail omkring nogle yogakurser jeg afholder i
> begyndelsen af juni

<klip>

Hej Stig,

Når du nu tillader dig at spamme, vil jeg tillade mig OT at kommentere dit
ellers flotte website:
Tag et kig på på dit website gennem andre browsere end Internet Explorer,
såsom Firefox, Mozilla eller Opera. Det er ikke noget kønt syn - nærmest
ulæseligt! De tre nævnte browsere kan alle hentes gratis og er IMHO langt
hurtigere og bedre end IE.
Hvis du ikke lige har adgang til en af disse alternative browsere, som
roligt men stabilt vinder markedsandele fra IE, kan du kigge her:
http://www.plu2.com/images/planetfreedive_discipliner_firefox.jpg
Sådan ser alle dine sider ud i de tre ovennævnte alternativer til IE ...
(Be din website udvikler om at få siderne til at validere, det vil
sandsynligvis hjælpe.)

God fornøjelse med yoga kurserne!

--
Mvh, Thomas VJ
http://dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser ...

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 30-05-05 09:59

Thomas VJ wrote:

> Tag et kig på på dit website gennem andre browsere end Internet Explorer,
> såsom Firefox, Mozilla eller Opera. Det er ikke noget kønt syn - nærmest
> ulæseligt!

Jeg bruger Firefox 1.01 og der ser det fint ud, såååhh...?????

Jens Olsen

Fra : Thomas VJ

Dato : 30-05-05 11:40

<jenspolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

<klip>

> Jeg bruger Firefox 1.01 og der ser det fint ud, såååhh...?????

> Jens Olsen

Besynderligt! Ser det ikke ud som billedet her i din Firefox:
http://www.plu2.com/images/planetfreedive_discipliner_firefox.jpg
?
I øvrigt bør du af sikkerhedsmæssige årsager opdatere til den seneste
version af Firefox: 1.0.4

--
Mvh, Thomas VJ
http://shop.dykkerteori.dk - Tilbud på iQ i maj og juni!