Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Fejl i Firefox
Fra : MVJ

Dato : 29-05-05 14:20

Hej

Lige pludselig er der altså opstået en fejl i min FF. Ikke nok med at
den nu starter TalkBack agent hver gang jeg lukker browseren op så er
det også kommet en kæmpe bjælke nede ved statuslinie hvor der står det
her i rødt:

1.linie
   <menuitem label="&ff.main.options.label;"
accesskey="&ff.main.options.accesskey;" default="true... (så kan jeg
ikke se mere)

2.linie
-------------------^(peger op på & tegnet)

Det sidste jeg har gjort var at ændre settings i Java for at den ikke
skulle ændre størrelsen på vinduer når der kør et script, og opdateret 2
extensions, Forecast Fox og Tabbrowser Extension

Hvad er der sket og hvad skal jeg gøre?

MVH
Vinther

Fra : gil

Dato : 29-05-05 14:46

MVJ wrote:
> Det sidste jeg har gjort var at ændre settings i Java for at den ikke
> skulle ændre størrelsen på vinduer når der kør et script, og opdateret 2
> extensions, Forecast Fox og Tabbrowser Extension

Prøv at afinstallere 'Forecast Fox', det løste problemet hos mig.

--
gil

Fra : MVJ

Dato : 29-05-05 15:14

gil wrote:

> Prøv at afinstallere 'Forecast Fox', det løste problemet hos mig.

johuu tusind tak for det meget hurtige svar

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-05-05 16:40

gil skrev:

> Prøv at afinstallere 'Forecast Fox', det løste problemet hos mig.

Den extension var god til at få min internetforbindelse til at "fryse"

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-05-05 17:34

Den 29-05-05 17.39 skrev Ivan V. Klattrup følgende:

> Den extension var god til at få min internetforbindelse til at "fryse"

Den har aldrig givet problemer her. Men jeg har afinstalleret den nyeste
version og i stedet installeret version 0.71. Der er skiftet til en
anden vejrtjeneste i den nyeste version, og den var mindre nøjagtig (dog
kun set over de seneste par dage). Og så er ikonerne skiftet ud, og jeg
kan bedre lide de gamle ikoner.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slip musen fri, og styr i stedet computeren lynhurtigt med tastaturgenveje.

Fra : David Wittrock Rathj~

Dato : 29-05-05 17:47

"gil" <gil@obyon.com> skrev i en meddelelse
> Prøv at afinstallere 'Forecast Fox', det løste problemet hos mig.

Præcis samme problem her. Efter afinstallering og geninstallering af
"Forecast Fox" var Firefox oppe at køre normalt igen

David