OEM eller opgradering af fuld version af M~
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 29-05-05 02:41

Hej med jer

Jeg har original fuld version af MS Office XP Pro liggende og ved ikke om
det er bedre/billigere at købe en opgraderingsversion eller OEM-version til
at erstatte min originale MS Office XP Pro fuld version?

Når jeg vælger at købe en opgraderingsversion gider jeg ikke installere XP
fuld version og bagefter installere 2003-opgraderingsversion.
(efter formattering af harddisken)

Kan jeg installere 2003-opgraderingsversion direkte og når den beder om at
få indsat XP-fuld version CD for at tjekke at jeg er berettiget til denne
opgradering uden at installere XP-fuld version?

Er der forskel mellem opgraderingsversion og fuld version - begge MS Office
2003 Pro? Hvad med OEM?

Jeg håber at I vil svare på disse spørgsmål som kan hjælpe mig til at
beslutte mig for den rigtige version.

Vh. Bart Bendtsen