Delta Force Xtreme demo
Fra : Per Nielsen

Dato : 28-05-05 12:26

Jeg har downloadet en demo til ovennævnte, men der sker ingenting når jeg
prøver at installere (dobbeltklikker filen). Jeg har prøvet med filer både
fra Dailyrush og Boomtown. Er der andre der har samme problem og evt. har en
løsning? Er der et eller andet jeg mangler? Filnavn:

dfx_demo_05162005_xx.exe

Fra : Kurt Lund

Dato : 28-05-05 15:41

Det er fordi den de har begge 2 duer ikke, og de er ligeglade.
-den skal fylde 290 mb
du kan hente den her

http://www.3dgamers.com/news/more/1096481732/

Kurt

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-05-05 16:16

Kurt Lund wrote:
> Det er fordi den de har begge 2 duer ikke, og de er ligeglade.
> -den skal fylde 290 mb
> du kan hente den her
> http://www.3dgamers.com/news/more/1096481732/

Tak Kurt. Jeg har imellemtiden fundet den hos fileshack, og den virker også
fint:

http://www.fileshack.com/file.x?fid=6998

Fra : Fister

Dato : 28-05-05 16:15

Eller Her http://www.fileshack.com/file_download.x?fid=6998

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-05-05 16:17

Fister wrote:
> Eller Her http://www.fileshack.com/file_download.x?fid=6998

Du var sørme lige 1 minut før mig

Fra : Fister

Dato : 28-05-05 22:12

Det har jeg altid været !!!!!!!!

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-05-05 23:54

Fister wrote:
> Det har jeg altid været !!!!!!!!

Måske vi mødes derude?...................