hornfisk ?
Fra : .\(5750\)giller

Dato : 28-05-05 12:06

hvor længe kan jrg forvente de er her endnu ??
siødæmningen, andre steder på fyn ?

--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : 7c

Dato : 28-05-05 16:19

Vi plejer at fange masser af hornsfisk i august i kattegat, så der er lidt
tid at løbe på endnu.

Vh.
Søren C.
www.detgulerev.dk

Fra : Mr.D

Dato : 28-05-05 16:54

> "7c" wrote
> Vi plejer at fange masser af hornsfisk i august i kattegat, så der er lidt
> tid at løbe på endnu.

Jeg er nu ellers overbevist om at det er slut.
Jeg har fisket hver dag i en uge nu, eftermiddag og aften efter hornfisk på
Djursland og har ikke fanget en eneste.

----
Mr.D

Fra : 7c

Dato : 29-05-05 18:07

Onsdag i sidste uge var der så mange hornfisk i Århusbugten at vi til sidst
ikke gad mere. Det tog lidt tid at finde dem, men så gik det også løs.

Vh.
Søren C.
www.detgulerev.dk

Fra : Konrad

Dato : 30-05-05 11:55

".(5750)giller" <gilbert@roen(remove)have.dk> skrev i en meddelelse
> hvor længe kan jrg forvente de er her endnu ??
> siødæmningen, andre steder på fyn ?

Har fået hornfisk ude på Lynetten helt ind i starten af november - det er
slet ikke for sent, men kæmpestimerne er jo gået i gydemode...

Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
0 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!