Grejshop i USA
Fra : Thomas Olesen

Dato : 27-05-05 08:25

Hej NG.

Jeg har en arb.kollega som skal til USA, nærmere bestemt San Diego om en
uges tid og vil derfor høre nogen måtte være bekendt med en god
fiskeforretning "overthere" til at købe lidt grej i.
Selvføldig gerne beliggende i San Diego og gerne med egen hj.side så man
kan
se udvalget.

Jeg er bl.a. på udkik efter et godt spinnehjul og kan nogen anbefale et
sådan... gerne shimano.
Er der ligeledes nogen som ved hvad Åndbare Waders hedder på engelsk...da
jeg også er på udkik efter dem...???

Mvh. Thomas.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 27-05-05 11:33

Thomas Olesen wrote:
> [...]
> sådan... gerne shimano.
> Er der ligeledes nogen som ved hvad Åndbare Waders hedder på engelsk...da

Hej Thomas,

Jeg har ingen erfaring med grejshoppe i San Diego men har handlet andre
steder flere gange. Generelt vil jeg sige, at hvis du går efter at spare
penge (hvad jeg antager) så køb amerikanske mærker. Erfaringsmæssigt kan
man få europæiske og Japanske mærker til stort set samme pris her hjemme.

/Jan

Fra : J. A. F. Pedersen

Dato : 27-05-05 16:15

Her har du et link til en grejshop http://www.seaforthlanding.com/tackle/

> Jeg er bl.a. på udkik efter et godt spinnehjul og kan nogen anbefale et
> sådan... gerne shimano.
> Er der ligeledes nogen som ved hvad Åndbare Waders hedder på engelsk...da
> jeg også er på udkik efter dem...???

Nu er waders et engelsk navn i sig selv, som er gledet naturligt ind i det
danske sprog. Så du skal blot have navnet på det stof, du ønsker dem i, f.
eks. neoprene.

Undersøg tungmetal niveauet i indlandssøer og floder, hvis det er deri, der
skal fiskes. Der er ingen problemer i havet, når man holder sig borte fra de
store havne.

Ved havfiskeri er prisen for bådleje på den Mexicanske side af grænsen 10-20
% af, hvad den er i Sydcalifornien. Den er ret sikker med både Marlin og
tun. Husk blot at have visa papirer i orden, når grænsen passeres, så man
kan komme tilbage igen.

VH
J. A. F.

Fra : J. A. F. Pedersen

Dato : 27-05-05 20:01

"Thomas Olesen" <tto@tele2adslFJERN.dk> skrev i en meddelelse

Her er et overordnet link lystfiskeriet i San Diego County (amt)

http://www.sdfish.com/index.shtml

VH
J.A.F.

Fra : BSV

Dato : 29-05-05 14:53

Google giver flg.
http://www.google.com/local?hl=da&lr=&q=tackle&near=San+Diego,+CA&sa=X&oi=localr

mvh
bsv

Fra : Thomas Olesen

Dato : 29-05-05 19:13

Hej alle...
Jeg takker mange gange for alle indlæggene og vil nu undersøge markedet.
Mvh. Thomas.

Fra : SEJ

Dato : 03-06-05 17:00

Hej prøv denne
http://www.sdhookandline.com/fishing%20equipment.html

SEJ

Fra : Anders Lund \(8900\)

Dato : 03-06-05 21:00

"SEJ" <sejprv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej prøv denne
> http://www.sdhookandline.com/fishing%20equipment.html
>
> SEJ
>
> "Thomas Olesen" <tto@tele2adslFJERN.dk> skrev i en meddelelse

Åndbare waders hedder.....Breathable Waders.
Mvh
Anders Lund