Gulvvarme - Danfoss - hvor mange kredse
Fra : SB

Dato : 24-05-05 14:54

Hejsa

Jeg har kig på en Danfoss gulvvarmeenhed (trådløs), til 2 rum, kan sådan
en senere udvides til 3 rum? Eller skal man købe en til 3 rum fra
starten af?

--
Søren Bay
Email: bay SNABELA cool.dk

Fra : Lars Knudsen

Dato : 24-05-05 15:18

Hej,

On Tue, 24 May 2005 15:53:36 +0200, SB <bay@NOSPAMcool.dk> wrote:

>Jeg har kig på en Danfoss gulvvarmeenhed (trådløs), til 2 rum, kan sådan
>en senere udvides til 3 rum? Eller skal man købe en til 3 rum fra
>starten af?

Hehe.. Jeg ville købe den til 3 rum hvis der var "risiko" for at komme
til at bruge det. Ellers så - om 4 år - når du skal bruge det er der
kommet ny model, hvor udvidelselsmodulerne ikke passer til den "gamle"
model længere. Eller hvis de gamle kan skaffes koster de en formue...

** Lars

Fra : jones_net

Dato : 25-05-05 08:36

"SB" <bay@NOSPAMcool.dk> wrote in message
> [...]
> en senere udvides til 3 rum? Eller skal man købe en til 3 rum fra starten

Køb den fra starten af - det er sikkert ikke den store extra udgift, og det
er meget lettere at lave pænt fra starten, end hvis du udvider senere.

/J

Fra : SB

Dato : 25-05-05 09:19

jones_net wrote:

> Køb den fra starten af - det er sikkert ikke den store extra udgift, og det
> er meget lettere at lave pænt fra starten, end hvis du udvider senere.
>
> /J

Ok - tror jeg køber den store fra starten!