IE Logo
Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 31-05-01 18:24

Jeg har set at det lille logo i øverste højre hjørne af IE nogengange bliver
ændret når man installerer internet fra en eller andet internetudbyder.

Men jeg tænkte på om man ikke kan ændre det selv. Kan man det?
Er der nogen der evt. ved hvordan?

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-05-01 18:58

Thu, 31 May 2001 19:24:02 +0200, skrev "Bjarke Walling Petersen"
<bwp@bwp.dk>:

>Men jeg tænkte på om man ikke kan ændre det selv. Kan man det?
>Er der nogen der evt. ved hvordan?

Hvis du bruger Win 9x/Me, så kan du bruge Winboost til det.
http://www.winboost.com.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Santa AKA ?

Dato : 19-06-01 22:26

Er det ikke en .avi-fil? hvis det er, kan man vel bare skifte den ud, med en
anden med samme navn ... eller hvad?

BR
Santa AKA ?
--
Remove xXx to email :)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-06-01 00:09

Tue, 19 Jun 2001 23:26:29 +0200, skrev "Santa AKA ?"
<xXxUsenet_svend@hotmail.com>:

>Er det ikke en .avi-fil? hvis det er, kan man vel bare skifte den ud, med en
>anden med samme navn ... eller hvad?

Nej, det er en hel masse *.bmp'er.

Brug Winboost til at erstatte dem, ellers skal du ind og rode i
registreringsdatabasen for at ændre.

Selve billederne skal laves i en grafikeditor.

Og du kan ikke finde dem IE bruger på harddisken, de er skjult i
en eller anden fil.

Fra Winboost hjælp:
You can perform these steps to create logo animation:

1. Use your bitmap editor application to create an empty bitmap
file. For large logo, use 38 pixels width and (38 x F) pixels
height. For small logo use 22 pixels width and (22 x F) pixels
height. "F" is amount of frame you want to create. Example, if
you want to create large logo with 20 frames, then create 38 x
760 pixels bitmap file.

2. Use your bitmap editor application to create animation
frames. For large logo, use 38 pixels width and 38 pixels height.
For small logo, use 22 pixels width and 22 pixels height.
Amounts of bitmap files you have to create depends on how many
frames you want to use. Create frames as many as you want, and
then place one by one in the empty bitmap file. See the picture
above. NOTE: The first frame will be used as bitmap logo when IE
or Outlook Express in the off-line mode.

3. Save the bitmap animation you have created, and then use
WinBoost to replace IE or OE logo.