opsætning af sendmail til brug af e
Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 17-05-05 17:01

Jeg vil gerne kunne bruge sendmail til følgende formål og under denne
opsætning:

Brugeren irc kører irc-services og brugeren apache i samarbejde skal
kunne sende mails til brugere om nyt password og/el. glemt password
gennem smtp serveren mail.selvet.dk fra adressen chat@selvet.dk

Nogen som kan komme med en fuldstændig opsætning af dette da alle howto
guides som prøver at forklare lignende er fuldstændig forvirringende!

Altså:
fra adressen chat@selvet.dk til *@*.* (alle slags mail add.)
gennem mail.selvet.dk
fra brugeren irc og brugeren apache

Tak på forhånd og god forsinket pinse

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 17-05-05 20:17

Jesper Staun Hansen wrote:
> [...]
>

> Nogen som kan komme med en fuldstændig opsætning af dette da alle howto
> guides som prøver at forklare lignende er fuldstændig forvirringende!

Hvis nogen skulle ligge inde med en Postfix løsning er det også godt
Alt der virker accepteres så længde det kan kører fra en prompt