RAID og Maxtor
Fra : Søren Viborg

Dato : 31-05-01 18:31

Hej

Jeg overvejer at anskaffe mig endnu en Maxtor HD (ATA100 7200 rpm 20,4 GB)
og oprette et RAID 0 Array. Jeg har et Abit KT7-RAID MB og mener engang at
have læst, at der var problemer med Highpoint HPT370 controlleren og Maxtor
diske.

Er der nogen der kan be- eller afkræfte dette?

På forhånd tak

Søren

Fra : Wass up

Dato : 31-05-01 20:01

"Søren Viborg" <viborg99@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Maxtor
> diske.
>
> Er der nogen der kan be- eller afkræfte dette?

Jeg har både kørt promise og highpoint raid 0 med 2 maxtor diske uden
problemmer

Fra : Jens Gade

Dato : 01-06-01 17:51

On Thu, 31 May 2001 19:31:27 +0200, "Søren Viborg"
<viborg99@civil.auc.dk> wrote:

> [...]
>diske.
>
>Er der nogen der kan be- eller afkræfte dette?

Jeg kører RAID 0 på et KT7-R med to 15GB Maxtor DiamondMax Plus
40(7200/ATA100), og det har fungeret absolut fejlfrit siden November.

Jeg har opdateret BIOS efterhånden som der er kommet nye, og har
aldrig oplevet problemer med RAID 0 array'et. Er for tiden på ZT med
Highpoint BIOS 1.11, som mange ellers har haft bøvl med mht. RAID.

--
Hilsen/regards
Jens Gade