outlook.pst
Fra : Ralph

Dato : 23-05-05 20:43

Jeg kører windowsXP med office2000 installeret, nu kan jeg pludselig ikke se
subj., og så alligevel, hvis jeg går den slagne vej, denne computer,
crev, documents and settings, ralph, application data, microsoft,
outlook, så er filen der ikke(der er 8 andre filer, bl.a. mine blokerede
adresser), hvis jeg søger specifict efter outlook.pst, så findes der intet,
men hvis jeg søger på filer ændret idag, SÅ kommer den frem (og kan
sikkerhedskopieres)

Og JA jeg BURDE kunne se skjulte filer, jeg kan se mange, bare ikke
outlook.pst, og JA jeg søger også blandt skjulte filer i min første søgning.

--
venligst
Ralph

Fra : John Doe

Dato : 24-05-05 10:36

> [...]
>
> Og JA jeg BURDE kunne se skjulte filer, jeg kan se mange, bare ikke
> outlook.pst, og JA jeg søger også blandt skjulte filer i min første

Har du prøvet at søge på *.pst ?

mvh
Jesper