asp.net filer uploadet til webhotel fejler
Fra : "Morten Decker

Dato : 23-05-05 19:53

Hejsa..

Jeg får denne fejl når jeg prøver at uploade asp.net sider og afvikle
dem på web-hotellet:

   <%@ Page language="c#" Codebehind="WebForm1.aspx.cs"
AutoEventWireup="false"       Inherits="mdecker.dk.WebForm1" %>

   Parser Error Message: Could not load type 'mdecker.dk.WebForm1'.

Siden kører fint på min localhost men når den bliver smidt op på
web-hotellet sker det her?
Jeg har kopieret alle relevante filer med, codebehind osv. Dog har jeg
ikke rørt ved web.config på serveren..
Tænker at det er noget med class stier eller lign. men aner ikke hvordan
jeg skal sætte det.

Måske det er den måde jeg strukturer mit projekt allerede når jeg
starter det i Visual Studio.net der gør det?

Mappen hvori asp.net siderne skal ligge hedder 0:/domæne.dk/ på
web-serveren.. Er der nogen der er kloge ('re end mig på det her)?

Tak..

mvh.

Morten Decker

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-05-05 22:19

Morten Decker <"morten"@ skrev:

> Jeg får denne fejl når jeg prøver at uploade asp.net sider og
> afvikle dem på web-hotellet:

Asp.net-spørgsmål hører til i gruppen
<news:dk.edb.programmering.dotnet>. Prøv at stille spørgsmålet der.
--
Jens Gyldenkærne Clausen