Cache
Fra : Neuhafen

Dato : 23-05-05 07:30

Hej NG,

Jeg arbejder på en side lavet i ASP som er baseret på at den samme side
gennererer flere sider på samme side...
Forvirret ???

En side. Tre IFrames... I hver IFrame kaldes den samme side, som så viser
forskelligt indhold basseret på nogle variabler.
Desværre har jeg lige opdaget at den på visse maskiner vises forkert, da
disse maskiner har en anden cache indstilling end jeg har på min egen.

Altså har jeg brug for at siden IKKE gemmes i den lokale cache.
Nu er spørgsmålet så... Hvordan gøres dette ?

Jeg har forsøgt med: <%response.CacheControl="Private"%>
Og med: <meta http-equiv="cache-control" content="no-cache"/>

Men de virker ike !!!

Er der et klogt hoved her inde som har en god løsning ?

Takker
Neuhafen

Fra : Tomasz Otap

Dato : 23-05-05 08:39

Neuhafen wrote:
> [...]
>
> Jeg har forsøgt med: <%response.CacheControl="Private"%>
> Og med: <meta http-equiv="cache-control" content="no-cache"/>

Hmm... prøv evt med:

<%
Response.CacheControl = "no-cache"
Response.AddHeader "Pragma", "no-cache"

> [...]