Godt sted for et par flade
Fra : Johnny

Dato : 22-05-05 21:09

Hej i gruppen

Da jeg ikke rigtig kan finde gode steder at fange en flad eller 5, søger jeg
efter erfaringer her. jeg er mobil og kan dække den nordligste halvdel af
sjælland.

Johnny

Fra : doris og jørgen

Dato : 23-05-05 09:33

hej johnny

prøv helsingør lystbådehave på nord mole eller i stats havn både ude for
havnen og i havnen.

knæk og bræk

jørgen

Fra : Flemming Madsen

Dato : 24-05-05 12:03

Er der nogen der kender et par gode steder til de flade langs syd og
vesjællands kyster nu da vi er ved spørgsmålet?

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-05 17:27

Flemming Madsen wrote:
> Er der nogen der kender et par gode steder til de flade langs syd og
> vesjællands kyster nu da vi er ved spørgsmålet?

Udmundingen af Skælskør Fjord, for enden af stenmolerme er et af de bedste
steder jeg kender ... dog er det nogle år siden jeg har været der sidst.

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor