Hvilket blad ?
Fra : Lauridsen

Dato : 31-05-01 15:59

Hej
Jeg læste forleden i en af hardwaregrupperne om et blad der skulle have haft
en artikel omkring støjdæmpning af computeren.
Nu er problemet bare at jeg ikke kan huske hvilket blad det var ?
Evt. links til sider om emnet ?

Mvh.
Lars

Fra : Mit Navn Det Står Me~

Dato : 31-05-01 16:11

mener det var Privat COMputer..............
Lauridsen <dsl30271@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9f5m8d$qj$1@sunsite.dk...

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 31-05-01 16:47

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en artikel omkring støjdæmpning af computeren.
> Nu er problemet bare at jeg ikke kan huske hvilket blad det var ?

Gå ind på http://www.it-svar.dk/ og søg på "støjdæmpning".

mvh
Peter