MS Windows
briani 27239
Norton ghost 2003 boot cd, hvordan
Fra : Ukendt

Dato : 22-05-05 15:59

Jeg vil gerne lave en boot cd med dette her program men der er ikke noget
diskettedrev i den her pc'er, hvordan gør man så.

Den boot cd jeg vil lave skal ikke indeholde noget image, den skal kun
bruges som en boot cd.

Jeg har en anden pc'er med diskettedrev hvor jeg har prøvet at lave den boot
cd via disketter og så kopieret de disketter til et katalog og så brændt en
cd som boot cd via nero men det virker ikke.

Måske dårligt forklaret men jeg håber nogel kan hjælpe.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Futte

Dato : 22-05-05 17:59

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brændt en cd som boot cd via nero men det virker ikke.
>
> Måske dårligt forklaret men jeg håber nogel kan hjælpe.

Få Nero til at hente filerne direkte fra disketten, sådan har jeg gjort, og
det virker udmærket.

Mvh. Futte.

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-05 18:40

> Få Nero til at hente filerne direkte fra disketten, sådan har jeg gjort,
> og det virker udmærket.

Nu har jeg skrevet at der er ikke noget diskettedrev i denne her maskine og
hvis jeg laver det på min anden pc'er virker det ikke i den her.

Det skal kunne laves i den her uden et diskettedrev.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Tog manden

Dato : 22-05-05 18:59

hej kimila
har du tjækket din mail fra min jeg har sent to filer til dig
min mail er jeppe snabel ajs-support.dotdk
mvh jeppe

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-05 23:33

> hej kimila
> har du tjækket din mail fra min jeg har sent to filer til dig
> min mail er jeppe snabel ajs-support.dotdk
> mvh jeppe

Har ikke modtaget nogen mail.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Tog manden

Dato : 23-05-05 08:55

hej kimila
kan du ikke sende en mail til mig så jeg får din rigtige email adresse min
email er jeppe @js-support.dk (fjern det mellemrum mellem jeppe og @
mvh jeppe

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-05 19:03

> hej kimila
> kan du ikke sende en mail til mig så jeg får din rigtige email adresse min
> email er jeppe @js-support.dk (fjern det mellemrum mellem jeppe og @
> mvh jeppe

Det skulle ellers ikke være til at tage fejl af.

Det står forneden.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Henning

Dato : 23-05-05 08:48

On Sun, 22 May 2005 16:59:09 +0200, "kimila" <kimila snabel a mail dot
dk> wrote:

>Jeg vil gerne lave en boot cd med dette her program men der er ikke noget
>diskettedrev i den her pc'er, hvordan gør man så.

Installer Ghost 2003 og følg boot-wizarden!

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-05 19:02

> Installer Ghost 2003 og følg boot-wizarden!

Hvad tror du ellers jeg har gjort.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : pwee

Dato : 23-05-05 15:37

> [...]
> brændt en cd som boot cd via nero men det virker ikke.
>
> Måske dårligt forklaret men jeg håber nogel kan hjælpe.

de "kloge" har undladt diskettedrev på visse Pc-er
spørgsmålet er så hvor "kloge" de har været.
heldigvis findes der en løsning, køb et diskettedrev til USB porten
den virker ganske som et alm. diskettedrev A:/
//peewe