Noget andet end Sidewinder Gamevoice???
Fra : Michael Melby

Dato : 22-05-05 14:35

Hey derude.

Mig og en kammerat plejer at bruge Sidewinder Gamevoice når vi spiller
COD.
Men det er ikke til at finde den version til at downloade.
Findes der et alternativt software produkt, som minder meget om SideWinder
Gamevoice????

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-05-05 14:58

Michael Melby wrote:
> [...]
> Gamevoice????

> Den har indtil videre sparet mig for at få 308 spam-mails.

Formoder du tænker på voice halløj? vi bruger TeamSpeak og det funker
ubeklageligt..

Fra : Ding-Dong

Dato : 22-05-05 15:37

Michael Melby skrev i en meddelelse
> Findes der et alternativt software produkt, som minder meget om SideWinder
> Gamevoice????

Teamspeak er ganske nemt at gå til, og så har det også en ganske fin
lydkvalitet:c)
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-05-05 17:46

Ding-Dong wrote:

> Teamspeak er ganske nemt at gå til, og så har det også en ganske fin
> lydkvalitet:c)
> Med spilsom hilsen
>
> Ding-Dong

Kan jeg kun være enig i. Vi er tit 10-12 stykker på TS og der er ingen
slinger i valsen.. Det eneste tidspunkt der er skratten på linien, er
når folk ikke har justeret TS godt nok..