Outlook2000
Fra : Ralph

Dato : 22-05-05 14:27

Jeg har subj. inst. på min kontormaskine, hidtil kun brugt den til e-mail og
har så brugt Lotus Organizer som kalender, det synes jeg ikke så godt om, da
jeg skal huske at opdatere min kaldender hele tiden, og hvis der er lavet
aftaler privat mens jeg har været på kontoret kan disse først skrives ind i
kalenderen efter jeg er kommet hjem (med de aftaler JEG har lavet iløbet af
dagen forståes)

Jeg har een e-mail hjemme og tre på jobbet - dette skulle (måske) gerne
bibeholdes.

Nu har jeg så eksporteret min Lotuskalender til Outlook, jeg vil gerne kunne
opdatere min kalender dagligt så den aftale min kone laver (hjemme) kl.
10.00 og den jeg laver (kontoret) kl. 9.15 og 13.30 alle bibeholdes når jeg
kommer hjem og opdaterer.
Hvordan foregår det i praksis? Til orientering fylder min outlook.pst ca. 2
Gb.

Tillægsspørgsmål:
Kan jeg på nogen måde læse mine e-mails fra jobbet herhjemme UDEN at hente
dem, således at alle e-mails sendt til jobbet ligger på samme maskine. (jeg
ved godt jeg kan via webmail, men kan outlook også?)

Tillægstillægsspørgsmål:
Jeg er godt tilfreds med OutlookExpress herhjemme, men hvis nu jeg vælger at
skifte til Outlook2000 hjemme også, hvordan så med indstillinger mht. at
hente mails/IKKE hente mails på forskellige konti.

--
venligst
Ralph