balancesyge guppier
Fra : Tine Krogh

Dato : 31-05-01 15:24

Hej
Mine guppyhunner begynder at svømme skævt, hvorefter de dør. En af dem efter
en fødsel. Hannerne fejler intet. Hvad kan jeg gøre/hvad er årsagen?
vh.Tine

Fra : Peter Micheelsen

Dato : 06-06-01 10:20

Hej Tine.. Dit vand i dit akv. skal du nok have taget en prøve på det kan
de gøre for dig i din lokale dyrehandel.
det er min umiddelbare vurdering af dit problem + at nu ved jeg selvfølgelig
ikke hvor gamle dine guppyer er men hvis de er meget gamle kan det altså
godt være af alderdom de dør. Med venlige hilsner Kenny