MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Batch-fil til at kopiere nogle filer. (Win~
Fra : Ukendt

Dato : 21-05-05 18:06

Hejsa

Er der en der vil hjælpe med en batch fil der kan kopiere 3 stk's
filer fra mit c: drev til mit h: drev?

Fra c: drev

filnavn1
filnavn2
filnavn3

til h: drev

filnavn1
filnavn2
filnavn3

Den skal bare kopiere de 3 filer og og overskrive de 3 gamle på
H-drevet uden at spørge om de skal overskrives.

Det jeg skal bruge er altså bare en fil jeg kan have på mit
"skrivebord" og klikke på og så udfører den kopieringen.

På forhånd tak.

Mvh
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-05 18:42

On Sat, 21 May 2005 19:06:18 +0200 skrev Jesper Hansen <> .

>Hejsa
>
>Er der en der vil hjælpe med en batch fil der kan kopiere 3 stk's
>filer fra mit c: drev til mit h: drev?

Åben NOTEPAD.EXE....tamp dette ind:

copy /y c:\sti\filnavn1.ext h:\sti\filnavn1.ext
copy /y c:\sti\filnavn2.ext h:\sti\filnavn2.ext
copy /y c:\sti\filnavn3.ext h:\sti\filnavn3.ext

Gem filene som f.eks. copy.bat og gør dette til dit skrivebord. Håber du kan
bruge det til noget...

VH Martin

Fra : Peter Jensen

Dato : 21-05-05 18:50

Jesper Hansen skrev:
> [...]
>
> Det jeg skal bruge er altså bare en fil jeg kan have på mit
> "skrivebord" og klikke på og så udfører den kopieringen.

Hvis ikke filerne her noget af navnet tilfælles eller ligger som
de eneste i den mappe de ligger i så noget i stil med:

copy c:\filnavn1 h: /Y
copy c:\filnavn2 h: /Y
copy c:\filnavn3 h: /Y

--