BattleField 2
Fra : BuFFerz

Dato : 21-05-05 16:34

Jeg har altid værret Counter-Strike tilhænger... men lidt nye spil kan vel
ikke skade...

Surfede lidt i går og fandt ud af BattleField kommer i 2. udgave
(jeg er ret langt bag ud med hensyn til spil nyheder - jeg ved det)

Jeg har aldrig spillet de gamle BF spil..
men efter at have set video klip på deres egen side og
på 'GameSpots' side
gik jeg direkte til www.spilpriser.dk og købte spillet !
.... så venter vi bare på det bliver udgiver om ca 30 dage

GameSpot BF2 film side
http://kortlink.dk/t2p
(se BF2 film via 'STREAM FOR FREE')

Officiel hjemmeside:
http://kortlink.dk/t2n
(husk at se under film)

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : FedeDorit

Dato : 21-05-05 20:27

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> skrev i en meddelelse
> [...]
> gik jeg direkte til www.spilpriser.dk og købte spillet !
> ... så venter vi bare på det bliver udgiver om ca 30 dage

Respekt !!

Og velkommen i skaren af folk-der-er-trætte-af-cs-whinere

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-05-05 09:54

BuFFerz wrote:
> Surfede lidt i går og fandt ud af BattleField kommer i 2. udgave

Jeg skal da også lige have checket den demo der skulle komme ca. midt i
juni.