Gasgrill fra Bilka Patton Samba
Fra : Lars Tillgaard

Dato : 21-05-05 13:11

Hej alle sammen.

Jeg har lige været ude og investere i ovennævnte grill men jeg er sku lidt
skuffet over den. Jeg har grillet koteletter på den to gange nu og de bliver
sku ikke rigtig sprøde selv om at jeg har skruet op på max effekt. Jeg
startede grillen 15 min før jeg skulle bruge den men det tager ca. 15-20 min
at lave pølser og koteletter.
Umiddelbart har jeg gjort som der står i brugsanvisningen men er der et
eller andet trick jeg ikke kender? Det virker som om den ikke giver nok
varme!
Er der andre der har erfaring med denne grill?

På forhånd tak.

Lars

Fra : 28929319

Dato : 28-05-05 16:03

Hej Lars !

Jeg har overvejet at købe den samme grill, men bliver lidt urolig over
dit indlæg.

Har du fundet problemet eller er du kommet videre med problemet ?

Umiddelbart burde den jo have samme udnyttelse af gassen som en Weber
gasgrill, så der må da være noget galt med dine brændere eller lignende.

Lad mig høre fra dig.

Jørgen Hammer

http://www.kandu.dk/