MS Windows
briani 27239
Acrobat Reader - sikke noget L***!
Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-05-05 12:39

findes der ikke et alternativ der blot kan læse pdf og ikek andet?

downloader man adobes egen reader får man jo yahoo toolbar og jeg ved ikek
hvad... pludselig havde jeg adobe download manager og alskens sheit på i
c:common files.... grrrrrrrrrrr
irriterende når man lige har lavet et format c og ren inst.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : M@B

Dato : 21-05-05 13:03

> [...]
> c:common files.... grrrrrrrrrrr
> irriterende når man lige har lavet et format c og ren inst.

alt det kan du fravælge ved installationen,prøv at læs hvad der står
inden du installerer et program :)

Mvh Michael Bach.

Fra : *XxX*

Dato : 21-05-05 13:09

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> findes der ikke et alternativ der blot kan læse pdf og ikek andet?

Jo massere, goggle lidt.

> downloader man adobes egen reader får man jo yahoo toolbar og jeg ved ikek
> hvad... pludselig havde jeg adobe download manager og alskens sheit på i
> c:common files.... grrrrrrrrrrr

Måske du skulle fjerne det flueben der er når du installere adobe reader.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-05-05 14:02

tak... i guess

jeg hentede via download.com og det var ganske rigtigt en fejl - den henter
en fil, der åbenbart starter adobe download manager og der får man IKKE
mulighed for at fravælge noget (photo manager hentes ned, selvom man ikke
inst. den og yahoo kommer uanset på den måde).
Henter man det så hos adobe selv, ja så kan man ganske rigtigt vælge yahoo
fra, men så heldig var jeg så ikke lige - nu er det dog afinstalleret og jeg
har fundet noget FoxIt halløj jeg vil prøve - det fylder 1-2 mb... det kan
den mindste installation fra adobe ikke komme i nærheden af - uanset hvad
der vælges fra.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 21-05-05 12:46

sniper_Nolight skrev:
> [...]
> sheit på i c:common files.... grrrrrrrrrrr
> irriterende når man lige har lavet et format c og ren inst.

Ja, det er jo nogen af ulemperne ved at bruge
de nyeste versioner, så jeg er glad for at have
gemt ver. 5 og 5.5 dk på en cd :)

Du kan afinstallere den version du bruger nu og
så hente en *nedgradering* her:
http://www.oldversion.com/program.php?n=acrobat

--
Lars Fragstrup

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-05-05 14:00

> Ja, det er jo nogen af ulemperne ved at bruge
> de nyeste versioner, så jeg er glad for at have
> gemt ver. 5 og 5.5 dk på en cd :)

dem har jeg godt nok liggende - måske man bare skulle hive dem frem.... jeg
tænkte at hente den online lige var hurtigere - version 7 er da fyldt med
lort - version 6 var da ganske fin... well det er afinst nu og der er ryddet
op igen

Fra : John

Dato : 21-05-05 14:07

"sniper_Nolight" skrev i en meddelelse

> findes der ikke et alternativ der blot kan læse pdf og ikek andet?

Joda:
http://majorgeeks.com/download.php?det=4510

Én til:
http://www.download.com/Brava-Reader/3000-2079_4-10391850.html?tag=lst-0-1

Mvh John

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-05-05 14:39

> Joda:
> http://majorgeeks.com/download.php?det=4510
>
> Én til:
> http://www.download.com/Brava-Reader/3000-2079_4-10391850.html?tag=lst-0-1

tak

jeg har vil se på dem - umiddelbart er den pdfreader fra foxit ikke helt
tosset, men rart med alternativer - adobe og jeg bliver aldrig rigtigt
"venner"

Fra : John

Dato : 21-05-05 15:43

"sniper_Nolight" skrev i en meddelelse

> jeg har vil se på dem - umiddelbart er den pdfreader fra foxit ikke helt
> tosset, men rart med alternativer - adobe og jeg bliver aldrig rigtigt
> "venner"

Heller ikke her :)

Mvh John

Fra : _paul

Dato : 21-05-05 18:27

> Heller ikke her :)
>
> Mvh John
Og heller ikke her. Men siden jeg fandt PDFspeed-up1,42 er jeg blevet næsten glad for
acroreader 6.
PDFspeedup er freeware. www.acropdf.com

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-05-05 14:08

John skrev:

> http://www.download.com/Brava-Reader/3000-2079_4-10391850.html?tag=lst

Den er en lille smule hurtigere til at loade en PDF-fil end en skrabet
Adobe Acrobat Reader 6.0 er. Tilgengæld er den væsenligt langsommere
til at vise indholdet af filen, når man bladrer rundt i den. Jeg har
prøvet med Principia's 2004-katalog