Hundepasning i Nordsjælland søges
Fra : Birgit

Dato : 21-05-05 08:33

Hej

Jeg er en et år gammel Tibbetansk terrier som skal på ferie i 14 dage, fordi
min mor og far skal ud og rejse.

Er der nogen der har lyst til at passe mig.

Jeg er sød og meget livlig.

Jeg har lige været på pension i 3 dage, og nu er det en uge siden, og jeg er
stadig meget ked af det..

Hilsen Skipper

Fra : Christina Jensen

Dato : 21-05-05 08:53

Hejsa...

Hvor gammel er jeres vovse?? og af hvilket køn, har nemlig selv en hund.

hilsen Christina

Fra : Birgit

Dato : 21-05-05 15:46

> Hejsa...
>
> Hvor gammel er jeres vovse?? og af hvilket køn, har nemlig selv en hund.
>
> hilsen Christina

Skipper er 1 år gammel og er en han!

Hilsen Birgit

Fra : Christina Jensen

Dato : 22-05-05 14:40

vi har en han på 6, men vi er villige til at give det et forsøg, hvor de kan
mødes, og hilse på hinanden...hvis det er .

vores tlf: 46 32 09 79
mobil: 30 29 04 79

Fra : Bettina Svendsen

Dato : 22-05-05 09:09

"Birgit" <flynderborg@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er sød og meget livlig.
>
> Jeg har lige været på pension i 3 dage, og nu er det en uge siden, og jeg

Hej Birgit

Umiddelbart vil vi gerne passe ham, hvis han kan sammen med vores egen
fredelig D/S gårdhund. Vi bor i Snekkersten
Skriv endelig :)

Mvh,

Bettina