The Sims 2 savegames
Fra : Per Nielsen

Dato : 20-05-05 11:12

Min datter har fået installeret The Sims 2 + udvidelsen University, og kører
med med dansk WinXP Pro. Hvad skal jeg tage backup af, hvis jeg gerne vil
være sikker på at få det *hele* med?

Fra : Dopedog

Dato : 20-05-05 14:27

> Min datter har fået installeret The Sims 2 + udvidelsen University, og
> kører med med dansk WinXP Pro. Hvad skal jeg tage backup af, hvis jeg
> gerne vil være sikker på at få det *hele* med?

C:\Documents and Settings\[BRUGERNAVN]\Sims2 (eller noget i den stil)

Det burde vist klare det hele :)

-Ronnie

Fra : Per Nielsen

Dato : 20-05-05 15:26

Dopedog wrote:
> C:\Documents and Settings\[BRUGERNAVN]\Sims2 (eller noget i den stil)

Takker Jeg kan se at jeg har flg.:

C:\Documents and Settings\Per\Dokumenter\EA Games\The Sims 2

Jeg skal bare lige have bekræftet at det er nok med backup af den mappe?

Fra : Kate

Dato : 20-05-05 16:41

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in

> C:\Documents and Settings\Per\Dokumenter\EA Games\The Sims 2

Yes, iflg gruppen alt.games.the-sims-2 skulle det være den. Så burde
alt komme med, også hvis i har downloaded noget til spillet.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Per Nielsen

Dato : 20-05-05 18:42

Kate wrote:
> Yes, iflg gruppen alt.games.the-sims-2 skulle det være den. Så burde
> alt komme med, også hvis i har downloaded noget til spillet.

Super. Tak, Kate Indtil videre er mappen kun på 405MB......