Billig erhvervsmobiltelefoni
Fra : Mogens

Dato : 19-05-05 11:22

Efter i 3/4 - og med 6 breve - forgæves at have forsøgt at få
Orange/Telia til at flytte et mobilnr fra et af mine selskaber til et
andet, har jeg nu besluttet at hjælpe dem. Jeg vælger bare et helt andet
selskab.

Men, eks. smarttalk.dk er da vist udelukkende beregnet på privatpersoner
- i hvert fald kræves et cpr.nr. for at flytte et eksisterende mobilnr.
Der er ikke mulighed for at indtaste cvr.nr.

Findes der ikke et selskab der også sælger til virksomheder, eller er
det samme historie som TDC der fordobler båndbredden til private og
scorer kassen på erhvervskunderne?

Mogens

Fra : Thomas Jensen

Dato : 19-05-05 11:42

Bl.a. http://www.cbb.dk/erhverv/

--
Mvh/TKJ
www.GlobalTel.dk - To Know and Act is Everything

Fra : Jonathan Stein

Dato : 19-05-05 14:06

Mogens wrote:

> Findes der ikke et selskab der også sælger til virksomheder, eller er
> det samme historie som TDC der fordobler båndbredden til private og
> scorer kassen på erhvervskunderne?

TDC og Sonofon har vist enkelte erhvervskunder...

Så vidt jeg husker kan du også oprette på CVR-nummer i deres
discount-koncepter (h.h.v. Mixit og Selvhenter) eller deres opkøb
(Telmore og CBB).

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : JG

Dato : 20-05-05 17:00

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev i en meddelelse

> TDC og Sonofon har vist enkelte erhvervskunder...

Ja... men de får da ikke fordoblet hastigheden... eller?

Jeg har lige skiftet fra Sonofon og TDC til Unotel.
Mest pga. af priserne..

-

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 20-05-05 18:40

> Ja... men de får da ikke fordoblet hastigheden... eller?

Jeg ringede tidligere og spurgte. Svaret var, at hastigheden blev øget 1.
juni på et bredbånd prof abb.

hilsen
Uffe

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-05-05 20:24

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse

> Jeg ringede tidligere og spurgte. Svaret var, at hastigheden blev øget 1.
> juni på et bredbånd prof abb.
>
> hilsen
> Uffe

Hej.

Jeg mener at TDC fordobler alle hastigheder omkring 1 juni. Og oveni bliver
priserne sat voldsom ned. Uden at I lige må hænge mig op på det, så mener
jeg at en 4 mbit. fordobles til 8 mbit samtidig med at prisen falder fra ca.
2000 til 800 om måneden.
Så jeg mener at det er ret forkert at sige at TDC giver private mere
båndbredde på bekostning af erhvervskunderne.

Hilsen

Jensen